Hoe los ik PayPal-foutcode 15005 op?
- Link ophalen
- X
- Andere apps
Als u een dagelijkse PayPal-klant bent, heeft u waarschijnlijk enkele foutmeldingen gezien bij het uitvoeren van een betaling. PayPal-fout 15005 is zo'n foutmelding die voor veel mensen een nachtmerrie is geweest. Dit is een voorbeeld van een foutcode die u in dit formulier kunt zien:
Dus als u problemen ondervindt met dit foutbericht, kunt u de oplossingen proberen die in dit artikel worden genoemd. Afgezien daarvan bespreekt het artikel enkele van de mogelijke oorzaken van dit probleem bij het gebruik van PayPal om transacties uit te voeren.
De geweigerde 15005-fout van PayPal wordt veroorzaakt door een aantal factoren.
Gebruikers die een foutmelding krijgen die lijkt op deze: PayPal afgewezen 15005, 15006: Processorweigering of 15007: Processorweigering, moeten zich ervan bewust zijn dat deze fouten worden veroorzaakt door gegevens die de klant tijdens de transactie heeft ingevoerd. Dit is de foutmelding die verschijnt.
• Aangezien elke transactie met onnauwkeurige financiële informatie onder geen enkele voorwaarde door PayPal wordt vermaakt, is dit de volledige verantwoordelijkheid van de ontvanger.
• Bovendien kan hiervoor een andere verklaring zijn, zoals het weigeren van de afkapping door de kaartuitgever.
• Als alternatief heeft de kaart die u gebruikt het einde van de geldigheidsperiode bereikt.
• Voornoemde fout is ook een product van de AVS-val. Dit gebeurt meestal wanneer het factuuradres niet overeenkomt met of correleert met de informatie van de kaartuitgever.
• Anders zou de aankoop kunnen zijn afgewezen door de bank die de kaart heeft uitgegeven vanwege een gebrek aan geld.
• Afgezien daarvan kan uw bank uw kaart hebben geblokkeerd of deze als frauduleus hebben gemarkeerd.
lees ook: PayPal-foutcode 50027 || Paypal Klantenservice Bellen Nummer
Oplossingen om PayPal op te lossen geweigerd 15005-fout
Als u deze foutmelding blijft zien, is het mogelijk dat u een aankoop probeert te doen met een verouderd paspoort.
• In dat geval kunt u uw bank vragen om een nieuw paspoort.
• Als u zeker weet dat uw kaart niet is verlopen, moet u uw bank bellen om te vragen of u de transactie niet kunt voltooien en om u te helpen bij het vinden van een oplossing.
• U kunt de aankoop ook afronden met behulp van het paspoort van iemand anders.
• Als de fout zich blijft voordoen en u meer informatie nodig heeft, kunt u voor hulp Contact opnemen met PayPal Business Support.
• Bovendien kunnen handelaars vragen dat de koper zich tot een andere financieringsbron wendt.
We hebben ook met succes de mogelijke oorzaken van PayPal-fout 15005 aangepakt, evenals mogelijke oplossingen voor het probleem. U kunt de foutmelding verwijderen en de transactie voltooien nadat u dit hele artikel van begin tot eind hebt gelezen.
- Link ophalen
- X
- Andere apps
Reacties
Een reactie posten