Wat kan ik doen als de Google Assistent van mijn iPhone niet werkt?
- Link ophalen
- X
- Andere apps
Google, een breed platform dat een miljoen actieve gebruikers een verscheidenheid aan fascinerende en waardevolle services biedt, is altijd gericht geweest op de wensen en eisen van zijn gebruikers, en het heeft gelukkig deze geweldige mijlpaal bereikt om een belangrijk onderdeel te worden van iedereen die er is. Google Assistant is een voorbeeld van een product dat het resultaat is van zijn uitstekende services. Door dit te doen, kan iedereen die niet in staat is om informatie in te typen of te zoeken op Google, eenvoudig hun vraag inspreken en Google de rest laten doen. De service is nu beschikbaar op elk Android- of iOS-apparaat, maar ook op persoonlijke desktops en Mac-systemen. Dit artikel gaat voornamelijk over alle problemen die een gebruiker kan tegenkomen bij het gebruik van de huidige Google Assistent-functie, evenals de oplossingen die hij kan verwachten in het geval dat Google Assistent niet werkt op iOS-apparaten. Blijf op de hoogte om meer te weten te komen over de beste en meest effectieve oplossingen die al dan niet relevant zijn voor uw probleem.
Wie had gedacht dat we door simpelweg OK Google als modewoord te zeggen, toegang konden krijgen tot alle informatie op internet? Nu we dat bij ons hebben, heeft het wel eens wat problemen. Hier leest u hoe u de Google Assistent kunt oplossen die niet werkt op het iPhone-probleem.
In het geval dat Google Assistant niet meer werkt, worden de beste en meest effectieve methoden hieronder vermeld.
Lees verder voor een lijst van alle haalbare oplossingen die het beste passen en passen om uw problemen in slechts een paar klikken aan te pakken:
Blijf op de hoogte:
Blijf altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ga hiervoor naar de App Store op je iOS-apparaat en kijk of er een Google Assistant- of Google Allo-update beschikbaar is. Als dit het geval is, zorg er dan voor dat je de meest recente versie van Google Assistant hebt.
Microfoon moet zijn ingeschakeld:
Je microfoon moet altijd zijn ingeschakeld als je wilt dat de Google Assistent reageert op wat je zegt. Het is bekend dat mensen het bericht negeren of, om het anders te zeggen, de pop-up die gebruikers eraan lijkt te herinneren hun microfoon in te schakelen. Dit kan de reden zijn waarom sommige mensen problemen hebben met de Google Assistent. Om de microfoon van je iPhone in te schakelen, doorloop je de onderstaande procedures:
- Ga naar het instellingenmenu en selecteer Privacy.
- Zoek de microfoon en zet hem aan.
- Zoek de toepassingen waarvoor de microfoon nodig is en schakel ten slotte de schakelaar voor hen in.
Toepassingen die zijn gecrasht of niet meer reageren:
De functionaliteit van Google Assistent kan worden belemmerd als een iPhone of iOS-apparaat een gecrashte of niet-reagerende status detecteert. Door deze procedures te volgen, kunt u de status bepalen van een gecrashte of niet-reagerende toepassing:
- Start om te beginnen de GA-app en selecteer het blauwe symbool.
- Zoek vervolgens de optie om feedback te verzenden door op de drie stippen te klikken.
- Stuur een bericht of sms met een screenshot om het probleem op te lossen.
Typ in plaats van te vragen:
Als geen van de bovenstaande manieren u helpt uw probleem op te lossen, typt u gewoon uw vraag in plaats van het aan Google te zeggen.
Dit zijn allemaal verschillende opties om te voorkomen dat Google Assistant niet werkt op de iPhone. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u telefonisch of per e-mail de afdeling Google Klantenservice Bellen.
- Link ophalen
- X
- Andere apps
Reacties
Een reactie posten