Hoe vraag ik een terugbetaling aan via Google Play?
- Link ophalen
- X
- Andere apps
Heb je ooit een nieuwe game of applicatie gekocht in de Google Play Store en was je er niet tevreden over? Als je ja hebt geantwoord, kun je een teruggave aanvragen bij de Google Play Store voor de software of game die je hebt gekocht. Lees verder om te leren hoe u een terugbetaling kunt krijgen van de Google Play Store.
De Google Play Store is een bekende Google-service. Het biedt zijn consumenten een breed scala aan toepassingen en games. Sommige apps en games zijn gratis, voor andere worden kosten in rekening gebracht. Gebruikers moeten een betaalde applicatie kopen in de Google Play Store om deze te kunnen downloaden. Gebruikers kunnen echter een teruggave aanvragen op Google Play als ze niet tevreden zijn met hun aankoop. Het aanvragen van een terugbetaling is een eenvoudig proces dat in korte tijd kan worden voltooid.
Vraag binnen twee uur na aankoop een teruggave aan op Google Play.
Binnen 2 uur na aankoop kunnen gebruikers een probleemloze retourzending aanvragen. Gebruikers kunnen binnen twee uur een terugbetaling aanvragen door de onderstaande stappen te volgen:
- Gebruikers moeten eerst de Google Play Store-app openen.
- In de linkerbovenhoek zijn drie horizontale lijnen te vinden. Het is noodzakelijk dat ze daarop klikken.
- Ze worden nu naar het menu van de Google Play Store gebracht. Gebruikers moeten nu het account selecteren dat ze hebben gebruikt om de aankoop te doen.
- Nu moeten de gebruikers naar de pagina Aankoopgeschiedenis gaan.
- Gebruikers moeten de app zoeken en kiezen waarvoor ze een terugbetaling willen in het gedeelte Aankoopgeschiedenis.
- Gebruikers moeten nu de optie Restitutie selecteren en de instructies op het scherm volgen om het proces te voltooien.
Gebruikers kunnen ook binnen twee uur na aankoop contact opnemen met de klantenservice van Google Play om hun geld terug te krijgen. Het klantenserviceteam helpt klanten om een terugbetaling te krijgen voor de applicatie die ze hebben gekocht.
Na 2 uur kunt u een teruggave aanvragen op Google Play.
Als een gebruiker van plan is om een terugbetaling aan te vragen na 2 uur na aankoop, moet de gebruiker een andere procedure volgen. Dit is de methode om geld terug te krijgen na 2 uur na aankoop:
- Eerst moet de gebruiker het Google Play Store-programma openen.
- De gebruiker moet nu op de drie stippen in de linkerbovenhoek tikken om het menu te openen.
- De gebruiker moet nu naar zijn account gaan en zijn aankoopgeschiedenis bekijken.
- De gebruiker moet de app zoeken in zijn aankoopgeschiedenis en de optie Zien selecteren.
- De gebruiker moet nu de contactgegevens van de ontwikkelaar vinden en een e-mail sturen met het verzoek om terugbetaling.
Als de gebruiker hulp nodig heeft van de Google Play-klantenservice, kan hij of zij contact opnemen met het ondersteuningsteam. Gebruikers kunnen op verschillende manieren contact opnemen met het ondersteuningsteam.
Klantenondersteuning voor Google Play
Google-gebruikers kunnen een teruggave aanvragen door te bellen, e-mailen of via livechat contact op te nemen met de ondersteuningsservice. Deze methoden zullen hen ongetwijfeld helpen bij het ontvangen van onmiddellijke ondersteuning en een snelle terugbetaling. Gebruikers kunnen contactgegevens vinden op de contactpagina van Google Nederland.
- Link ophalen
- X
- Andere apps
Reacties
Een reactie posten