Hoe zoekgeschiedenis op Instagram te verwijderen

Als je niet wilt dat je vrienden of familieleden per ongeluk je Instagram-zoekgeschiedenis zien, kun je deze het beste verwijderen.  Misschien schaam je je voor het opzoeken van bepaalde IG-profielen.  Of misschien geeft u gewoon te veel om uw privacy om iemand uw zoekgeschiedenis te laten zien.  Stappen om de zoekgeschiedenis van Instagram te verwijderen Op Android en iPhone Tik op de drie lijnen in de rechterhoek om het menu te openen. Navigeer vervolgens naar  Instellingen  . Selecteer  Beveiliging  . Tik vervolgens op  Zoekgeschiedenis  (de laatste optie in de lijst). Tik  op Alles wissen  om al uw IG-zoekgeschiedenis permanent te verwijderen. Op een computer Klik op je profielfoto en ga naar  Instellingen  . Klik daarna op  Privacy en beveiliging  . Ga naar  Accountgegevens bekijken  . Zoek de optie  Zoekgeschiedenis  en selecteer  Alles weergeven  . Druk  op Zoekgeschiedenis wissen  en bevestig uw keuze. Houd er rekening mee dat als u eenmaal de optie Alles wissen selecteert, er

Ik weet niet wat ik op Instagram moet plaatsen.

Wat je op Instagram moet posten, wordt bepaald door drie factoren:


  1. Strategie voor online content.
  2. Wat maakt mijn merk bijzonder?
  3. Vertel een verhaal.


1. Online contentstrategie

Uw online contentstrategie bepaalt wat u plaatst. Voordat je begint met het delen van foto's en video's op Instagram, moet je bedenken op wie je je wilt richten, wat je ervan verwacht en wat je in ruil daarvoor kunt bieden.

Het is over het algemeen nuttig om door andere accounts te bladeren om te zien wat ze posten, hoe vaak ze worden bijgewerkt en hoe mensen reageren. Dit onderzoek helpt je bij het ontwikkelen van een fundament voor je online contentstrategie.


2. Wat maakt mijn merk speciaal?

Dit is een belangrijke vraag om te beantwoorden als het gaat om uw merk. Wat onderscheidt mij van de massa? Wat zijn de namen van mijn rivalen? Wat onderscheidt mij van hen? Waarom moeten klanten mijn goederen selecteren? Wat zal hen verleiden om terug te keren voor meer?

Het is van cruciaal belang om de antwoorden op deze vragen te begrijpen en er een verdieping van te maken die je kunt vertellen en posten op Instagram (en misschien op sommige andere platforms).

3. Vertel een verhaal

Het hebben van een fatsoenlijk product is tegenwoordig niet per se genoeg. Je moet een verhaal vertellen en verkopen dat erbij hoort. Uw feed ziet er alleen maar uit als een verzameling advertenties als u niet creatief bent. Overweeg om minder voor de hand liggende creatieve benaderingen te gebruiken om uw bedrijf te demonstreren:

  • Vertel meer over jezelf, je team, je merk, je logo, je kantoor, enzovoort...
  • Geef een kijkje achter de schermen van uw bedrijf.
  • Stel uzelf en uw collega's voor.
  • Laat zien hoe uw product werkt en waartoe het in staat is.
  • Demonstreer uw product aan uw consumenten of laat ze met u samenwerken bij het maken van content.
  • Beloon uw meest loyale klanten.
  • Maak je eigen hashtag en moedig anderen aan om deze te gebruiken.
  • Voeg enkele motiverende citaten of persoonlijke anekdotes toe.
  • Plaats video's op sociale media.


Hoewel je veel op Instagram kunt plaatsen, is dit geen garantie dat het goed is voor jou of je bedrijf. Voordat je uitstekende Instagram-inhoud kunt maken, moet je eerst het onderdeel uitzoeken.

Als je meer informatie nodig hebt, kun je de website bezoeken of Instagram Nederland Bellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Handmatig geld toevoegen aan PayPal

Hoe te repareren dat Gmail geen e-mails ontvangt

Gmail app blijft crashen || Gmail Bellen Nederland